I'm feeling lucky - kotak bulat

Assalamualaikum...
korang pernah tak search blog korang sendiri kat google?
Aku baru je search tadi.. saja nak tengok kena taip berapa perkataan baru blog aku nak muncul.
Sebulan yang lepas pun ada jugak aku cuba, tapi kena taip kotak bulat penuh-penuh baru keluar blog aku..
Hari ni baru aku berani cuba lagi

kena taip sampai kotak bu , dah nampak blog aku kat tempat yang kedua..hehehehe..
tapi aku tak puas hati lagi, jadi aku taip "kotak bulat"
lepas tu tekan I'm feeling lucky.
Korang try la..hahhaha..
terus masuk ke blog aku beb! jadi patut tak aku happy? ish, mestilah patut!
Aku check jugak keyword yang menghala ke blog ni dalam minggu lepas..

Mungkin kawan-kawan dan family yang cari blog aku ni, tapi aku memang happy lah sebab ada yang cari blog aku.. Semua ni memang menambah semangat aku nak terus layan blog dan menulis entri.

Ramai jugak yang tanya aku, kenapa guna nama kotak bulat untuk blog ni? perlu ke aku jawab?
Macam yang Bro Ahmad pernah kata, nama blog yang unik memudahkan google dapat cari blog kita dengan cepat.. *eh, betul ke macam ni yang bro kata?*
Sebelum aku buat blog ni, aku dah pikirkan macam-macam nama, aku nak kan nama yang unik tapi senang diingat.. jadi itulah muncul nama blog Kotak Bulat ni tapi untuk email, aku tetap kekalkan dengan nama aku sendiri.

p/s : tak kesampaian nak buat header flash.. tak dapat download.. huu..tensionnya.. Doakan presentation aku untuk projek esok berjalan lancar ye.. takut gila ni!

27 KOMEN BERKOTAK BULAT:

SoLy SoLicious said...

waahhh..baguihnye.... ^________^

syiela said...

wah.. tahniah2.. mmg lucky pun :)

semutsengal said...

waaahhh!

blogger terhebat memang senang diGOOGLE.


AHHAHAAHHAHA

Firdaus Life said...

ehh blog KB berubah wajah :D

Unknown said...

wah..mantap lh KB..kejap jer lg taip kotak dh kuar lh..hrheh

Azzah said...

nama blog saya unik tak?he..he

Sarah Mnasir said...

wow.. pemes wooo.. denki lorh..

rayne rawt rawt said...

rawt rawt pernah search google mase nak buat entry pasal KB . ada bace kan ? ngeh3. macam tak iklas jehh

Rean said...

gudluck KB! :)

mohdhazlan Dreadlock said...

wah ...excellence!:)

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

ececcee. bangga takk :) muehehhee

Unknown said...

kb huhuu best SEO kt depan..bro tengah godek entri blogger belajar SEO sekarang ni.

Azwa Mohamad said...

untunglah dah pemes... hihi
nama kotak bulat tu sebab panda tu bulat ke?? (^__^)V

cikgu said...

haha..ada x orglain sama nama blog ngan kb?cf alhamdulillah xde...

kotak bulat said...

@Bro ahmad kb tak pndai seo..hehhe..

Miz Novexx:hehehe..pnds dan tuan rumah bulat

Fad: rasanya tak de.. tp org gne kb ada lah..hehhe

Encik JI said...

blogger kotak bulat yang hebat. hehe.

nnti popular, jgn lupa mmber ye. :P

me said...

syoknyaaa ! :D

Fathiah Hamim said...

memang patut happy kayh! =)

biela bell said...

bagusla cam tu..gOod news nie..tahniah!!~ :)

missina said...

hehe,,sy sendripun penah google cr blog sendri,,tp timbul yg dlm blog segmen kut tak silp,,maklumlh blog picisan jer,,huhu

harrazdani said...

nak try lah...huhu...nama blog HD unik tak....

BubuBobot said...

seronoknyaa!

RHI said...

kena happy lah....

InsyaAllah, lakukan yg terbaik esok

K said...

mantap habis!! hehe

p/s : gudluck :)

Anak Wak Mail said...

fuyoooo!!hehe..pasni..tekan "ko je" terus keluar..haha..

Wanie said...

wah, dah try..
masuk sini terus la..

Unknown said...

bui pun try
mmg masuk terus ke sini
tahniah kb..kipidap *_*

Post a Comment