Kreatif Bersama Sergeant Keroro

hari ni aku nak layan segmen kero ni.. tapi aku belum pikir lagi nak buat cerita apa masa tengah menaip ni.. hentam sajelah.. aku bukan kreatif pun
Domo: aarrrrggghhhh.. aku nak gigit kau!
Dando : Eh, asal pulak kau ni nak gigit aku pulak?
Domo: aku benci kau! pasal kau lah aku dah jadi biru tau tak!
Dando : Apa kaitan dengan aku pulak? apasal kau jadi biru ni? buruk seh..hahhaha
Domo : Diamlah kau! aku pergi saloon tadi. aku cakap nak kalerkan rambut,  biar jadi comel tapi pekerja tu kalerkan semua bulu aku!
Dando : hahahaha.. jadi pe kaitan dengan aku?
Domo : hurrmm.. semalam aku cari harga kita kat internet.. aku ni murah je, nak jadi mahal macam kau..
Dando : alala...ciannya.. meh sini meh aku peluk..


p/s : header blog aku ni tak siap lagi.. hehehe... tunggu tau, aku tengah pikir macam mana nak letakkan panda tu dalam header. nanti orang kata header aku tak berubah-ubah pun, tulisan je yang berubah.. hehehe...

19 KOMEN BERKOTAK BULAT:

EYFAalias said...

wahh! blog dh tukar wajah !

kotak bulat said...

EYFAalias : hehehe..tak ciap lagi ni.. header takde lg

sergeant keroro said...

wah wah, hijau pulak. hehe XD

haha, domo murah :P

p/s : thanks join :)

Khairil said...

dalam dok renovate ada sempat join segmen lagi tu...hebat!!!...

SoLy SoLicious said...

waaahh..blog dah tukar wajah ~yeahh!!!!

Bro ahmad said...

glemer domo dan danbo lepas ni d hahaa..mana kb..header flash panda ke? hmmm..kungfu panda hahaaaa nnti dah siap imform bro..k

cucu umie said...

gagaga...ayie pon lepas join juga..hehe

kotak bulat said...

@sergeant keroro hehehe..dalam proses ni..nk jd cntik cam blog kero gak..

Khairil : hehee..sambil2.. :P

SoLy SoLicious: dia boleh bertukar wajah..boleh bertukar suara..lalala...hahaha

Bro ahmad : ngah blaja nk wat header flash la ni.. hehehe

cucu umie: hehehe.. nk bce ayie punya gak ar

ainaa said...

wahhh. hijau ! btw, comel jerk dialog. hahaha

iMBobo said...

mahalnya dando..kb belikan satu leh x?hehe

abghani said...

ide tk kretiv lah

kotak bulat said...

abghani: kb memg tak kreatif pun.. :)
saje2 je join. support kero :)

peachippo said...

gudlurk!

Anne Nurain said...

dando mahal ek?
x pnah lg nampak dando jual kat cni.. hehe..

syaz@rozelt said...

kelakr je dialog tuh..
anyway chanteq design baru..hijau mata coklatku..hihi

AIEN NOT ALIEN said...

nak beli domo la..dando mahal.. pokai den..hehe.. best!!

bungaitucantik said...

nak pikat sergeant keroro ker gune warna hijau?

alif haris said...

hahaha .. semua bulu jadi biru haha ^^

mama comel said...

hahahaha. baru aku tau domo tu murah je..boleh la nnt belikan tuk aishah..kihkihkih...:p

Post a Comment