Khamis yang spontan




Kita tak dibenarkan untuk memilih takdir kita sendiri,
namun cara kita menghadapi dan mengatasinya adalah satu keunikan hidup ini..
senyumlah pada takdir.. 
pasti takdir akan senyum pada kita..



p/s: senyum..tak perlu kata apa-apa...

29 KOMEN BERKOTAK BULAT:

muhamad hanif said...

ala,

tak spontan pun..


HAHAHAHAHAH

fa said...

budak ni mencomel.. grrr.. geram pp dia.. hehe ^^

yatie Awang said...

memang, kalau tengok gambar ni, memang tak terkata apa2,,,,senyum je hehe

ir yien 9897 said...

kene redha senyum selalu...

baru lah awekss muda :)

ainaa said...

suke ayat tuh. :)

...Minah BluR... said...

betul tu KB... jgn mudah melatah.. =) semua ade hikmahnye.. ce wah!

Fathiah Hamim said...

senyummm. comel baby tuhh

cik pip said...

wah..comel ye..anak sedara KB ke?geram tgk pip comey!

Khairil said...

senyuman yang ikhlas adalah yang terbaik dari senyuman yang konon2nya ikhlas tetapi ada 'makna" disebalik senyuman itu...

rayne rawt rawt said...

haha . comel jah budak tuuuuuu .... macam KB . wakakaka

Cik Baju Kurung said...

betul betul betul ( gaya upin ipin ) =)

myhatiku said...

u r somebody reasons to smile :)

n a g a_g e m o k said...

comeeiii..nk tgh sedih pon leh senyum tgk die..

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

betul tu KB..takdir tu da ditentukan...senyum... dan selalu senyum....heee~

p/s : budak tu senyum serius comel giler... haha~

Syuxer said...

tengok gambar baby comel tuh dah wat syuk tersenyumm..cute nya baby neh..heheh

syiela said...

senyum dan senyum

** geram mcm nk cubit je pipi budak tu **

Cik.Tedy said...

senyum..senyum..cm lagu plak..tajuk apew dh x ingt laa plak..:)

nurAMALLINA said...

Comellah budak tu!

peachippo said...

HAI ! KACAK LUAR KACAK DALAM KACAK DGAR SINI ! LLALALA ~ SENYUM ~

peachippo said...

HAI ! KACAK LUAR KACAK DALAM KACAK DGAR SINI ! LLALALA ~ SENYUM ~

Muhammad Burn said...

nampak x sy snyum?

ArulchelseA said...

pndai mk cik pilih gmbar..cumilnye mcm mk cik jugak... kih kih kih

harrazdani said...

baby yg sangat cute...senyum2 ...tak rugi pun...takdir pun insyallah turut tersenyum...

Asha said...

baby itu cute mcm saya lah. hehe. =)

Подтверждаю said...

as salam..
hohoho~
pakcik tengok ni, rasa nak kurung ia dalam zoo =p
senyum di malam hari~

kalau la naziha berada dalam situasi..

JAGA Yang Tak Jaga, Apa Nak Buat?

by : fadzli-rt.blogspot.com

bungaitucantik said...

HAHA...CHOMEY!! :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . lagu senyum dah jadik tagline pulak :)

Wanie said...

susah nak senyum ngan org ni..kui3

sergeant keroro said...

hehe, senyum itu sedekah.

p/s : panjang sangat spontan ni :P

Post a Comment