Kita tak sepadan

Assalamualaikum...

Aku nak bercerita pendek pulak tengah hari ni, benda yang memang selalu terjadi kat sekeliling kita.

Kat sekolah aku, ada sorang mamat yang paling popular kat sekolah..nama dia Shahid. Ramai perempuan minat kat shahid ni, aku pun minat dia jugak.. bila dia pandang aku, peh! cair seh hati aku.. disebabkan lama sangat aku memandam rasa, aku pun tulis surat cinta kat dia.

Kehadapan Syahidku yang ensem,
Tujuan saya menulis surat ini untuk memberitahu bahawasanya saya telah pun terpikat dengan kehenseman awak. Di sini saya ingin melamar awak untuk menjadi boyfriend saya merangkap orang yang saya boleh banggakan kat depan kawan-kawan..hahahha...
sila balas surat ini..
pecah kaca pecah gelas,
sudah baca harap balas..
Aku pun letak kat bawah meja dia beserta gambar aku yang paling comel..letak bedak lagi kat surat tu..
Lepas 4 hari, aku dapat jawapan dari dia, aku dah agak dah mesti dia terima aku punya.. aku pun baca surat dia sorok-sorok.. *malu la kalau orang lain tau*

Kehadapan yang tak bernama,
saya dah pernah lihat awak tersengih-sengih memerhatikan saya setiap pagi bila saya masuk kelas,  Disini juga saya ingin memberitahu bahawa saya menolak lamaran awak secara rasmi dan jelas. Sesungguhnya pada penilaian saya, kita tak sepadan..
Pecah kaca pecah lak cawan
sudah baca langsung tak tertawan.
Sekian..
Motif cerita, susah nak ngorat laki hensem..hahhaa... yang penting, jangan gatal hantar surat cinta..nanti buat malu je kena reject.

sebenarnya aku baru lepas layan cerita hindustan..sebab shahid kapoor berlakon.. dari mula sampai habis cerita tu, selang 10minit mesti aku akan cakap.. "hensemnya dia.."

P/s : cair seh hati tengok dia ni... lalalala~

30 KOMEN BERKOTAK BULAT:

fa said...

ngee.. ingatkn kb btl2 hantar surat an.. ^^

Anonymous said...

mmg malu tp tak salah mencuba kihkihkih

Firdaus Life said...

lelaki hensem macam dalam entri ni bajet je... " sudah baca langsung tak tertawan." tak gentleman langsung :D

BubuBobot said...

hahaha! kelakar. Alaaa, Allah Maha Adil. :)

msredcheesecake said...

Kb,

Nak hantar surat cinta kat shahid kapoor ke? Try la...mana tau dapat...pengsan...hheee

Sarah Mnasir said...

haha.. cday tol.. 2 la mse skola lau tlis surat msty ltk bwh meja.. haha

Anonymous said...

tgk gak !
memg ensem ..
cair wooooo

Unknown said...

heheh....die mmg hensem...

arituarini said...

pk cik tk henssem mcm tu pun.. tp mk cik ttp cumilll kih kih kih

Norani Shuhada Blogspot said...

hahaha . leleki hensem mmg kuat prasannnn .



shahid kapooorrr ?waaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh ! nak jugak ! :)

arituarini said...

cite hindustn kt tv2 td ni.. kih kihk ih..

zeeLa-AtiE said...

haha!!

Unknown said...

hahaa ayat power..kalau bro gi hentak2 kepala laki tu..

Ezad Skytech said...

haha...ni rekaan semata2 ke KB...cehhh...den kena tipu...baru lepas layan hindustan rupanya...haha~

saya eqa ikram said...

memg ensem glew syahid 2..suke2 dye sgt2 :)

SYAF said...

adess......macam2 ada yea KB

Подтверждаю said...

as salam..
wahaha! adei. suka balasan si lelaki ensem.

langsung tak tertawan.oo~
kiranya dia mengutamakan rupa..

dush! dush! dush!!

wachaa!!!


bzz! bzzz! bzz!! <--mesin welding

kat perut dia~

=p

semutsengal said...

aku tak cair punn ?


lallalalala,

ni mesti kes tgok panggung sabtu ni.



AAHAHAHAHHAHA

Sri_Tulip said...

haha..geng la kotak bulat ni..ntah btol ntah tidak surat chenta die tu...hiihihih

Anonymous said...

cehh. kelakar la KB ni .haha

Gary Asip said...

hahahaa...ingatkan betul2 la tadi... dah nak gelak guling2 dah ni... hahahahaha...

syuxer said...

iskhhhh perasan betul lelaki hensem tuh..ingat dia tuh mahal sangat la tuh..aishhh..

xpe laki hensem masih ada..cuma kena cari la heheh..

hensem kah shahid hahahah..biasa je kot hehe

Wanie said...

hahaha...malu kot kena reject..

kotak bulat said...

Syuxer : laki memang cakp shahid ni tak ensem.. :P

myhatiku said...

haha..lawak la..shahid kapur rupenye :)ade2 je idea KB neyh ;p

Rean said...

haha kb mmg pandai berjenaka!
psal segmen tu semua boleh join terjah blog newbie ala mcm kb tolg sya dulu lah :)

vampire's lovex said...

pehh bajet gila mamat tu..rasa nak tendang hahahaha..

jgn kawan dengan org hnsem wehh ahahha

Unknown said...

hahaha..sungguh sadis cerita ni
buat apa cari yg hensem kalau menyakitkan hati..*_*
shahid kapoor tu dulu pernah jd kapel bui..hahaha..bui tipu..dlm mimpi jer.kui..kui

Unknown said...

haha..sedap ko nyer pantun tuh!

K said...

haha, bukan selalu kena reject ni :P

p/s : macam berpantun pon ade XD

Post a Comment