SEGMEN : TERLIUQ WAKTU BERBUKA PUASA

Assalamualaikum...
selamat petang, cuaca tempat korang macam mane? kat tempat aku ni terik gak la.. lagi-lagi aku berjalan kaki pergi kelas yang agak jauh.. gelap seh muka aku! huh..sabar je la..
Balik pada tajuk..
Aku nak join segmen ni memandangkan tuan segmen dah datang menjemput kesini, dan aku berikan sokongan aku pada dia.. Sapa kata aku sombong? aku tak sombong kan... lalala~


Memandangkan sekarang bulan syaaban, bulan yang baik untuk beribadah dan berpuasa disamping boleh melatih diri kita untuk bersedia menghadapi bulan ramadhan nanti kan.. korang puasa tak?
Ok, untuk segmen ni, aku kena senaraikan makanan atau minuman yang buat aku terliur..
sekarang ni aku tak pikir makanan sangat.. hahaha...
aku pikir nak telan air dulu..
aku nak minum air tembikai laici!
go0gle
kemudian baru pikir pasal makanan.. aku nak makan burger la! hahaha...
er.. tapi nak diet..tak leh makan burger..

Jadi aku teringin nak makan mee hailam je la...

google

hahaha...terliur tak beb? nak join gak? klik header tu ye..


P/s : tengok jam je dari tadi ni..

29 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Anonymous said...

tq join kb.. ;)

Aisyah Aina said...

tengah puasa ni...memang terliur la..haha

HanTu-ToMYam said...

terliur gak ni...coz tengah lapo..huhuhu

Niena Muhammad said...

tgh lapo nie.. addehhh

Yumida said...

sedap nyer air tuuu.....slrup!

Norfarahniza said...

laparnye....

arituarini said...

wow sedap2 tu..kih kih kih..nk sikit..

ainaa said...

tak berape terliur la. tak suke tembikai and air dia. haha. ;p

cik pip said...

mcm sedap je air tembikai laici tu..KB belanja..hehe

Ezad Skytech said...

part air tu yg tak boleh tahan..hee~

Unknown said...

dapat makanan ke join..buat terliur je kb ni hahaaa..bro nak pizza blehh

RHI said...

air tu kakak tak terliuq tapi mi tu, adui tak boleh tengoklah, aahhhh...nak kena buat ni

Rean said...

nak join jap lg, tp tak pose cam ne?haha

Anif Abdullah| AA said...

halamak,lama gile tak minum air laici tembikai..glurp*mata kebil*

Acik said...

maunyer x terliur tp acik baru cakap sal banyak makan ari ni ... huhuhuuuu

syuxer said...

wah terliur gak tengok neh heheh..:)

Unknown said...

xyah nak diet2 neh...aku nak burger~

Unknown said...

mi hailam... sedap tuhh.... !!

Unknown said...

Haha... maksudnye kb pnye entri selalu ade org komen lah kan, gege

Unknown said...

nasib baik entry ni tak buat time posa...kalau tidak terliur gila tgk gambaq air tembikai laici tu!!!!hahaha

Alif Haris said...

hehe kpd mereka yg puasa ganti ke sunat mst terliur ni haha

mohdhazlan Dreadlock said...

cik KB ni misi erk ...aduh sdp tembikai laici ..nak2 :)

iPai said...

nyummy sedapnya .. uhuh

Anak Wak Mail said...

sedapnya...terliur tangok tembikai tuu..memang fav dibulan ramadhan tu..=)

Nasz said...

wah..sedap2..nak skit bleh?

MOHD NASER.com

Wanie said...

jus tembikai tu memang best kalau dpt musim panas2 ni..

K said...

hehe, sedap.

p/s : KB buat keroro rasa lapor T.T

bombay said...

dtg sini bw..:)

Shaherah said...

serius terliur tgk mee tu.. hehehe

hye.. shera pun ade join segmen ni au.. kalau nk tgk2.. meh lar..

http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/07/segmen-terliuq-waktu-berbuka-puasa.html

Post a Comment