#5 Promote Blog

Assalamualaikum..
Petang ni aku nak promote lagi 5 blog seperti yang telah aku janjikan.. tapi kali ni, aku rasa aku nak kurangkan pendapat aku tentang blog kot.. sebab macam yang kak bui kata dalam entri dia, setiap orang penilaiannya berbeza, jadi aku nak bagi korang sajalah yang menilai. Boleh?

1

2.

3.

4.

5

jadi aku tunjuk header je walaupun tangan aku ni nak menaip macam-macam tentang mereka.. tapi korang nilai sendiri ye.. Silalah terjah... tambah kawan ye..

p/s : Belum baca entri aku yang sebelum ni? bacalah ye..hehehehe

16 KOMEN BERKOTAK BULAT:

SYAF said...

salam..terima KasiH KB...

:)

sergeant keroro said...

hehe, malas la ni :P

p/s : ngantok betul petang ni XD

Amiirah-Cassan said...

jom terjah !! hehe

aRa ❤ aFiq™ said...

na kne p terjah ni..

kokser kokdam said...

apsal, bile nk terjah, line kureng je.. terjah blog kamoo je la ek.. =D

kotak bulat said...

@SYAFwsalam..sama2.. :)

kotak bulat said...

@sergeant keroro kero mne blh mals..err..

kotak bulat said...

@kokser kokdam hahah..xpe2..nti terjah tau bile line ok

Acik said...

cantik header-header tu ....

☀ Izzaty Hedry☀ said...

thnx sbb promte blog zaty..=)

Khairil said...

owner blog no.3 ni mesra dan kreatif...entry2 dia pun menarik...

Freaky said...

uik uik ada header saya. terima kasih banyak2 KB :)

Wanie said...

malas la nak nilai..hihihi..tapi yg first tu kenal, yg lain tak..:)

Aisyah Aina said...

terjah semua :)

Fad said...

ala...kb komen je la..nak tau gak pe komen kb...dan biar gak orglian nilai sndiri...:):)

syaz@rozelt said...

done review sini jugak..hehe..mmg marathon hbs la~

Post a Comment