#4 promote blog

Assalamualaikum...
Harini kita teruskan dengan promote blog yang seterusnya.. Korang perasan tak entri aku makin berkurang? *macam makin bertambah je* Aku sengaja nak biarkan entri promote ni berlama-lama sikit kat bahagian atas ni..sebab hati aku ni gundah-gulana.. takut aku tak dapat menyumbang follower dan trafik untuk yang dipromote...err..apakah?

1.
merah dunia mira.. tengok header pun dah tau kan siapa nama tuan blog ni..hehehe..namanya mira.. aku baru berkawan dengan mira ni dan aku selesa berkawan dengan gadis cantik ni.. lagipun dia rajin datang blog yang tak seberapa aku ni..hehehe..jadi aku rasa korang pun patut berkawan dengan mira ni, aku rasa dia dapat jadi pembaca blog korang.. klik header tu ye..

2.
Tak banyak rasanya yang aku dapat kongsikan tentang blog ni, aku perasan sesuatu yang menarik dalam blog ni yang berkaitan dengan no 7.. korang nak tau ape tu? klik header dia ye..

3.
Aku tak tau nak cakap ape memandangkan aku baru je kenal dengan cik najihah ni..hehehe..nama nak dekat sama dengan nama aku lak tu! rajin jugak dia ni tulis entri,sebab tu agaknya follower dia ramai..
apa-apa pun klik header tu ye..!


4.
nama empunya blog ni alif haris..  entri-entri dalam blognya pun santai.. malahan setiap entri dalam blog dia dapat jumlah komen yang tinggi.. haa..pe kata korang mintak tips kat dia..hehehe...kalau korang belum kenal siapa gerangan empunya blog ni, jangan malu-malu... klik header tu ye...

5
Apa yang patut aku katakan ye..Aku baru kenal dia dan rasanya tak banyak yang aku dapat simpulkan.. mengikut pandangan aku, dah lama jugak dia berblogging ni..blog dia cantik dan rajin jugak update entri..singgah dan klik header tu ye..


Tu dia 5 blog lagi yang dipromote hari ni..  aku harap korang support mereka ni.. tak susah kan nak singgah, kalau suka boleh follow..  bila dah singgah, harap bolehlah tinggalkan jejak kat komen mereka ye..

20 KOMEN BERKOTAK BULAT:

najihahfara said...

thanks ya KB :)

K said...

hehe, terjah?

pasni :P

Wanie said...

ha biar lame2 sikit KB..
sempat org serbu blog diorg..hihihi

syuxer said...

1 dan 4 sudah diterjah...

yang lain2 pun baru je diterjah..tq..:)..

Unknown said...

hee :) dah tau apa yang dimaksudkan no 7 untuk blog izzati tu. semua post entry dia 7 je kan? blog dia memang comel kan. #bodek kawan :P

kotak bulat said...

@cik najihah welcome.. :)

kotak bulat said...

@sergeant keroro kero kan rajin...hehhee

kotak bulat said...

@Wanie memang nak biar lame ckit ni..hehhe

kotak bulat said...

@Syuxer hehe..syuk memang rajin pun kan.. :P

SYAF said...

Best Lah Kb.. :)

Acik said...

jom kita terjah and baca post-post menarik!

izzati_bloging said...

promote blog terbaeklah KB!!
tq!! nnt ader mse sye nk wat entry khas utk KB!! insyallah..

kotak bulat said...

SYAF: support tau.. :)

Acik: terjah..

izzati jerr: thanks.. :)

Farah Chewcorns said...

waaaaaaa. farah happy KB dh promote blog frah , xpa , tak knl maka x cinta kan ;)))) mekasehhhhhhhh

syafiqa said...

support blogger babe

Xx said...

mira listed ! mira listed ! hehehe nak nak ! terjah yang lain jomm ~!

si cantik sally said...

epi2..epi bfday to u...kotak bulat!!yey...ish jgn buat sy gile oke?sy minat sgt2 kat abg aeron aziz..huuuu...cam nak geget2..hahaha..wow bawu 2 bulan da meletop2 congrate..bebeh..:))

Unknown said...

nnt bui nak terjah jugak blog2 ni..^_^

Alif Haris said...

ooouh ini rupanya yg dipost pukul 10 pagi td ye cik KB ?? hehee .. okay thanks promote blog sy ..
:D

Anonymous said...

Untunglahhhhh.

Post a Comment