Aku cemerlang, kau ada?

Assalamualaikum...


Entri petang ni adalah untuk menunjuk UV blog aku adalah 1000-3000 sehari walaupun follower aku hanya ciput..lalala..
Wei, ish! jangan la pangkah dulu blog ni.. Aku merepek jelah..
sila jangan percaya kata-kata di atas ok. *kemerepekan yang terserlah*
Bila ada blog ni kan, aku dapat simpulkan sesuatu...
Bila ada blog, nak sangat ada follower yang beratus..
Bila dah ada follower beratus, teringin sangat nak dapat berpuluh komen dalam entri.
Bila dah dapat banyak komen, nak sangat-sangat ada trafik tinggi.
Bila dah ada trafik tinggi, nak dapat duit pulak dari blog..
Betul tak?
Aku? semua tu tak tercapai lagi, jadi tak nak mengharap tinggi sangat lah...hahhaha...

Eh, dah lari topik ni..aku sebenarnya nak menunjuk tunjuk.. result latihan industri aku yang cemerlang.


Markah yang bos aku bagi takde lah tinggi sangat markahnya pun tapi takde lah rendah.. cuak aku bila kawan-kawan semua bos dorang bagi markah tinggi.. tapi masa interview.. Nak setengah jam aku tak berhenti cakap..hahhaha...dah lecture tu suruh cerita apa yang aku belajar masa latihan industri, aku pun ceritalah tanpa berhenti...nasib baik dia suruh aku berhenti, kalau tak aku pun ceritalah sampai habis semua ilmu aku keluarkan..lalala~

p/s : minggu depan aku nak masuk belajar balik..ada ke yang akan rindukan aku? err..takde? dah agak da...

32 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Ezad Skytech said...

congrats KB da habis LI...hee~ (^^,)

FADZ said...

follower 9++ kata seciput??hahah..len la macam den ni..memang btol2 bru nak start..=D

syuxer said...

owh tahniah KB..bukan senang nk dapat high marks dari bos latihan industri heheh..:)..wah belajar tuh membosankan hahaha ;p

BubuBobot said...

Alaa saya tak kena interview lagi ni. Takutnyaaaa!

AshaNazal said...

tahniah! cemerlang tu. gemilang dan terbilang ada tak? huhu

Unknown said...

mantap ah... result gempak..hehe btw, kalo orng interview and tye ckap jerlh kan.. salah pon hentam jer..hoho

slmat kmbli bkerja

Abby Salvatore said...

Gud Luck!:))

izzati_bloging said...

congrat KB!! ALL THE BEZ!!

CS @ Mama AA's said...

ok... terus blajar k? jgn smpai bersawang blog ni dik. akak akan dtg tgk panda d cni hehe

Aisyah Aina said...

tahniah....cemerlang...kita tak ada :D

Xx said...

oo LI , kekeke , tahniah KB sayang ^_____^

SITI ARFAH said...

Tahniah ya. :). Mabruk alaiki . Ahsanti

Unknown said...

tahniah KB...nah GCB...nanti sure rindu kat KB...takkan tak update blog kot...update le selalu ye...

Unknown said...

wahh. congratss! untung la dah habis LI. ehhee

kotak bulat said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri heheh..da lme da abis sebnrnya.. result je yg lmbt klua

@ Syuxer keje pun bosan gak.. :P

nurAMALLINA: relax je..ckp je pape pun.

Khairil : heheh..nk beli broadband la pas ni.. :P

ary anwari said...

tahniah KB....:)..

fa said...

congrate KB ;)

harrazdani said...

tahniah KB...perjalanan masih jauh....kecemerlangan hari ini adalah pemangkin kepada kegemilangan hari esok....sentiasa berusaha untuk jadi yang terbaik yer...HD doakan KB akan terus suksessssssss.....

EiZaRaZiErYa said...

wahh~ caya lah KB~ ehehe..ermm..mesty lah rindu~ huhu.. wink3 >_<

Unknown said...

KB,ko memang bijak luar & dalam..hihi..kan bui dh cakap ayat sila jangan percaya tu ayat KB..tahniah KB..dh start belajar pun jgn lah menyepikan diri k..pasti rindu kat KB..huhu..follower dh nak 1000 tu,bila nak belanjer McD ni..?^_^

RHI said...

tahniah....nanti tingkatkan lg usaha tu ok...selamat belajarlah...

Unknown said...

kalau part trafik tu..jgn tipuuu ok..blog kb mesti trafik beribu2 nie..hihi

kotak bulat said...

@syaz@rozelt part trafik tu la pling kb tipu..mne lah blog gini nak capai trafik tinggi mcm tu..hehhee

myhatiku said...

congrates KB..:)proud of u..:)

kokser kokdam said...

walaweh.. cemerlang tuh..

terbaek la kamoo

zarul farhana said...

tahniah....
dpt mghabiskan li dgn cemerlang...

kotak bulat said...

hehe..mekasih2..hope cemerlang jugk untuk last sem nnti

Alif Haris said...

cik kotak bulat @ cik nurul nazihan rupanya ..:) baru tawu hehe

mst rindu ouh .. huhu .. kt sane jgn lupe update ye :)

Unknown said...

terbaik la~~dpt keje la lps ni~hehe O_o

msredcheesecake said...

Kb,
Congrats....lepas ni biar cemerlang lagi terbilang...jgn jadi cam msred...cemerlang main games jer...hheee.

Areyoudys said...

as salam..
hehe selamat aktif kembali ke sekola~

;)

pakcik? kerja-kerjas-kerja

=p


Teknologi Cas Bateri Guna Air (RM 48)


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

Wanie said...

cemerlang tu..
aku takde..hehe
congrates ye KB:)

Post a Comment