Kegembiraan dalam kesedihan

Assalamualaikum..
Entri ini adalah dua dalam satu..  tentang kegembiraan dan kesedihan.. korang nak layan mana dulu?
Ok, Takpe..biar aku yang jawab, korang kena layan yang kesedihan dulu..hahhaha..

Kenapa sedih? Err...aku bukan sedih sangat pun sebab aku memang dah jangka benda ni akan terjadi bila aku masuk belajar balik..
Aku check bilangan pengunjung kat blog aku minggu ni kat nuffnang, agak sedih lah sebab memang jatuh menjunam dengan mendadak sejak aku balik study 10 julai hari tu..
 Mungkin sebab aku tak banyak masa nak blogwalking dan kurangnya entri menarik dalam minggu ni.. aku sempat singgah mereka-mereka yang datang blog aku je.. maaf ye kalau ada yang aku tak sempat singgah.. aku dah guna broadband, jadi korang paham-paham la kan..

Seterusnya yang menggembirakan, aku dah lama menunggu follower aku yang ke 12345.. hahaha.. err.. silap, follower yang ke 1234.. tapi aku pergi makan tadi, jadi terlepas pulak nak print screen..
Siapa yang bertuah? akutetapaku85.blogspot.com .. Dia bertuah, tapi tanpa korang takkan sampai ke 1234 ni kan..  terima kasih kawan-kawan sebab menyokong aku selama ni 2bulan 2minggu 4hari ni.. *peh, detail aku bagi*
Ha,korang nak baca tak entri pertama blog ni? ok, layan dan komen entri pertama blog ni yang ditaip pada 2 Mei 2011 kat sini 
tapi korang dilarang gelak sama sekali semasa membaca ok, maklumlah masih merangkak lagi..hehehe


p/s : setiap kesedihan itu pasti akan berakhir dengan kegembiraan.. cuma perlu yakin saja.. 

39 KOMEN BERKOTAK BULAT:

arituarini said...

uikk bnyk tu mk cik..walaupn tk BW meman bnyk..pk cik mimpi je la nak merasa mcm tu..kih kih..

Sarah Mnasir said...

xsmpt na unfollow n follow alek td.. na jdik yg 1234 sbnrnye.. haha

Niena Muhammad said...

takpe.. pasti ada yg berkunjung nanti :D

Fathiah Hamim said...

huhu nak maintain trafik memang susah. pe pun tahniah! cepat naek. =)

semutsengal said...

HHAHAHHHA,


tahniah mak panda..


LALALALLALALA,

Unknown said...

ni citer sedih campur gembira ke? nuffnang turun sikit je tu..kalau blog bro..selamat menjunam hahaa

SoLy SoLicious said...

perghh...mantap.. 2 bulan berblogging, follower ribuan dah...

K said...

laju tol, hehe.

tahniah!! kalah kami blogger yang lame T.T

SYAF said...

bagus...tumpang gembira....

Firdaus Life said...

jatuh x banyak sangat takpe KB.. BE x kurang :P

Ezad Skytech said...

waaahh..1234...cantik la nombor tu...congrats KB...heee~

p/s : blog baru 2 bulan lebih tapi...nampak macam da lama kan..hee~

Wanie said...

KB dah masuk belajar pun ramai lagi tu..
tahniah follower makin bertambah..
keep it up..hee

Unknown said...

incya-Allah nty boleh lg nak upkan traffic tu..hehe jgn risau yer

AshaNazal said...

tumpang gembira. 1234. lawa tuh. nnt 12345 plak en.

Unknown said...

err trafik down sbb orng bz xsmpat kujung blog kot..hehe.. btw congrats.. rmi follower ;)

shamyheart said...

Pergh, baru dua bulan dah dapat follower seribu lebih.. power la KB ni.

Igtkan KB ni dah lama buat blog sb tgok blog dah ok, bukan mcm blog sha yg msih under construction yg tak siap2.. haha~

Good luck, k.

mohdhazlan Dreadlock said...

tahniah mencapai tahap ini ...keep in up ...:)

kesedihan selalunya datang bersama kegembiraan ...fikirkan yang gembira..lupakan yang sedih ...

abglan said...

Jgn risau... ramai pengikut setia nih..

RHI said...

tak perlu fikirlah, kakak dengan yg lain tentu akan berkunjung ke blog KB, fokus pada pelajaran dulu ok...good luck

Belog Sambal Belacan said...

woww 2 bln lbh dah dpt follower sebnyk ini..TAHNIAH! kotak bulat...

Belog Sambal Belacan said...

opsss lupa lak trm kaseh byk2 KB sebb memilih entri utk 1234 tu..:)

Unknown said...

wah beratus2 visitor die..tp follower naek laju2 lagi kire ok la tu deq~hehe

Anonymous said...

shahir-kebahagiaan dlm perpisahan .. erkk, xda kaitan. HEHEE

btw, thniah kat kb :)

ir yien 9897 said...

jangan sedih2 yerh yunk..
yien ada..huhuhu
wah ramai peminat juga..

congrate mencapai jumlah 1234 + 5 =)) happy blogging

HanTu-ToMYam said...

wah!!!

da sampai 4angka...

tahniah2...hehehe

Unknown said...

kalau dh suka org takkan lupa kb oiii..mcm kak bui ni,kalau x jenguk kb mcm x sah..kalau tak jenguk hari ni,esok pasti singgah..hehe..belajarlah rajin2 okeh..*_*

Nasz said...

wah..dasat2..tahniah..

MOHD NASER.com

Sunah Sakura said...

aha, saya kalo bizi memang jatuh merundum gak trafik...tambah2 sekarang ni makin malas nak update... =.=

tahniah yang ke 1234~ hehehe..

Anak Wak Mail said...

banyak jugak tuu..tahniah awak!

cik pip said...

wah banyak tu..tahniah KB..

cikgu said...

hai KB...ala..psti ada peminat setia dtg bertandang nanti...hehe

iPai said...

mantap gila 1234 tuh .. pergh ..

syuxer said...

satu rekod hebat tuh..syuk pun x mampu nak dapat cmtuh..tahniah..pe tah lagi dapat dalam 2 bulan lebih je..hehhe..

maintan kat 150UV pun dah ok heheh

Unknown said...

tahniah KB....semoga bersemangat lagi!!!

me said...

congrats. follower da naek :)

Unknown said...

aku ker org pertama yg folow ko??

~iz~ said...

bilakah akan dapat angka tu..

~iz~ said...

cepat sungguh sampai ribu2...baru 3 blan erkk...hebattt

harrazdani said...

biasa laaa tu KB ada pasang surut.....kipidap...;) tp HD tetap datang kalau online..

Post a Comment