#8 promote blog

Assalamualaikum..
Hari ni aku teruskan dengan 5 blog seterusnya..
NAk tau tak? dulu aku suka terus post je entri yang aku tulis, tapi sekarang aku kena susun masa supaya korang tak terlepas entri promote ni bila masuk ke blog aku.. kena cari masa untuk publish entri aku, banyak entri aku dalam draft tu..hahaha..
Dah! berhenti merepek, jom singgah ke blog yang dipromote kali ni...
1.

2

3

4

5.


Ni dia 5blog untuk hari ni, korang singgah lah ke blog mereka, kalau sekarang sibuk, petang atau malam nanti boleh singgah ye.. janji kena singgah..hahahha...

p/s : ramai tanya aku..
"macam mana nak pasang iklan? tak boleh pun masukkan url banner? kalau takde banner macam mane? macam mana nak buat banner?
err..sori, tak terlarat aku nak terangkan satu persatu.. nanti petang aku buat entri pasal ni ye.. boleh tunggu sampai petang tak? hehehe...

20 KOMEN BERKOTAK BULAT:

K said...

taknak tunggu, hehe :P

Ezad Skytech said...

kat sini boleh buat banner ker...?? hahha~

semutsengal said...

KB,

aku bila ?



AHAHHAHAHAHHAHA

CXopportunities said...

wah... tqvm!! =)

Pyka Rahmat said...

macam mana nak sikat rambut?

ok sangat takde kaitan

Unknown said...

tak ada banner letak url gambar je whahaha..tadi testing..iklan KFC tak berbayar xixixi

Unknown said...

baik bos,lepas ni bui terjah..hik2..^_^

kotak bulat said...

@sergeant keroro wajib tgu...

Izzat Nazmi Saiful Bahri : hahhaa.. er..xtau le..

muhamad hanif : nak ke? :P

cx's: welcome..

Pyka Rahmat : tu nnti kb wat tuto..hahha

Bro ahmad:kb pun da try

Bui Idzra Ryn: kak bui mmg rajin..hehe

SoLy SoLicious said...

wahhh...bguih nye...xhenti promote belog ^_______^

Unknown said...

blog aku mane? :P

Idah said...

tima kasih kotak bulat....terima kasih daun keladi ya...

edy said...

boleh promote blog kat sini ke ?
Blogger Nganjuk

fa said...

ok2.. fa tunggu.. ^^
hee..

myhatiku said...

terjah sebelum kala bulan mengambang:D

Norhisham Nordin said...

jom kita terjah blog diorang...


Segmen Simple : Jom Komen Entry Saya

AyiedZudin said...

TQVM Kotak Bulat ! hargai sgt..terkesima kejap..huhu

Areyoudys said...

as salam..
wah !link! thanks~
blogwalking~ blogwalking~

=)


Teknologi Cas Bateri Guna Air (RM 48)


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

Sarah Mnasir said...

na p redah blog2 ni.. ^^

zarul farhana said...

jom terjah...

Unknown said...

nak terjah ke sana juga pula...

Post a Comment