Promote blog ditangguh~

Assalamualaikum.. selamat berhari minggu..
Biasanya hari-hari aku akan promote blog pukul 10 kan. tapi pagi ni takde pun blog yang dipromote.. kenapa? Sebenarnya aku nak tangguh..Petang nanti baru aku promote blog korang.. boleh?

Bila online ni, tak sangka aku ramai tag aku untuk join bloglist, contest dengan segmen. Terima kasih gila-gila sebab sudi tag aku! serius aku terharu sebab tu tandanya korang sayang ingat aku kan.. Nanti kalau aku rajin dan bosan, aku join ye.. sekali lagi terima kasih..
Korang perasan tak? kat sidebar aku ada Jom Join VIP kotak bulat? Ha..buat-buat tak perasan?
Takpe... biar aku cakap lagi tanpa jemu..hahaha...
VIP kotak bulat tu bermakna kita tukar link untuk bloglist.. kira sama adillah kan.. Berminat tak?
Apa kelebihan bila ada disitu?
1. Korang akan di promote secara tak langsung la kepada pembaca blog aku.
2. Insyaallah korang akan dapat seorang pembaca tegar.. tak percaya? cuba tanya mereka yang ada dalam tu..Apa kata mereka...
3.Kita boleh berkawan~ hehehe..

Berminat tak? kalau berminat, boleh tinggalkan link di Jom Join VIP bloglist kotak bulat .
p/s : Kepada mereka yang dah sedia ada dalam tu, betul tak aku cakap kita dah berkawan? errr...betul tak?

20 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Wanie said...

sy dah join, anda semua bila lagi?hehe

betol2, kite kawan kan..;)

Anonymous said...

jgn promote blog aku..aku pemalu..hahaha

Anonymous said...

uwaaaaaaaaaaa nak join segmen la bulat.. nice layout. baru tukar kan?

Firdaus Life said...

waa promote blog.. KB dah ada dalam bloglist freaky :)

AshaNazal said...

nanti nak join. tunggu....huhu

Unknown said...

nk join juga..

kokser kokdam said...

eh, ambo da join ke blum ek?

tia @ Ini Kisah Tia said...

Tia nak jugak boleh ? heheee .. kita tuko2 :)

Unknown said...

bui nak join,boleh..?hihi ^_^

K said...

nak cakap tak betul boleh??

p/s : kena belanje burger dulu baru cakap betul :P

miss jambu said...

wah best ne...hehehe..


APA JADI DENGAN FACEBOOK JIKA KITA MENINGGAL DUNIA

TAPAK IKLAN UNTUK DISEWA

kotak bulat said...

@Ashajgn tgu lama2..hehehe
cucu umie : :)
kokser kokdam : da la..da ad pun..

tia @ Ini Kisah Tia: boleh je.. :)

Bui Idzra Ryn:er..kak bui da ad la..

sergeant keroro : kero..nak burger..hehehe

EiZaRaZiErYa said...

betull~ semuanya betul~ sape xjoin..xpercaye..rugi3...wink3 >_<

Unknown said...

haha betul tu KB...dapat seorang pembaca tegar yang suka dengan burger...

Unknown said...

hehhee. lepas ni nak tag lah KB banyak2 :P biar sampai ta larat nk join hehee

Xx said...

saya one of the VIPs , meh join VIP bloglist KB ramai2 , hehe

ainaa said...

betull !! hehe

fyna ahmad said...

bestnye.
fyna nak join gak la.



jom singgah n follow belog fyna.
:)

fyna ahmad said...

bestnye.
fyna nak join gak la.



jom singgah n follow belog fyna.
:)

zarul farhana said...

nk kawan jgak leh x...

Post a Comment