Buffered Earning pertama!

Assalamualaikum...
Sesiapa yang belum melaksanakan langkah kedua dalam segmen sini.. sila selesaikan sebelum 10 malam ni ye.. sape yang curi tulang... aku tendang korang...hahahhaha... *kejam lagi aku ni*

Aku sebenarnya ingat nak buat entri ni semalam, tapi semalam aku sangat-sangat sibuk pulak.. jadi aku buat harini saja..
Aku ikut step yang syuxer ajar untuk dapat BE dari nuffnang.. Alhamdulillah... Akhirnya aku dapat jugak merasa dapat BE ni.. asyik tengok orang lain je yang dapat..


rajin-rajin klik iklan kat blog aku ni ye.. hehehhe...

Dalam kegembiraan aku dapat BE ni.. ada jugak yang tak gembiranya... aku check poll aku yang kat sidebar tu..
Eh, ada yang benci entri blog ni? peh..ni mesti orang yang sentap dengan entri aku yang kat SINI..hehehe.. nampaknya 5 vote yang membenci blog aku... errr... mengapakah aku dibenci? sila bagi sebab..aku akan terima..
*bunuh orang tu*
Aku tak kecewa pun..yang penting.. 87 yang kata blog ni best.. sape yang belum vote? vote cepat-cepat kat sidebar tu..

Nak aku happy? klik-klik iklan.. lalalalala~

33 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Ezad Skytech said...

ada vote kat poll tapi tak engat yg mane satu la KB...
undi adalah rahsia... hahhaa~

Acik said...

huhuhuuu ... jeles!
usaha tangga kejayaan. Tahniah!

syuxer said...

alhamdulilllah..itu rezeki KB..nanti akan melimpah ruah punya BE..rajin2la upkan UV visitor,baru high punya income..

sapala gi benci itu sama KB..aishhh
tq backlinkkan blog syuk..perkara kecil aje..kwan hepi syuk pun sama hepi

arituarini said...

wahh dpt BE ek..nnt bleh la blnje pk cik burger ayam.. kih kih kih

Fathiah Hamim said...

tahniah kb! =)

syiela said...

tahniah.. tahniah... aik ada jugak yg vote benci???

semutsengal said...

ada suka,ada tak suka..


LIFE . . .

kotak bulat said...

@Izzat Nazmi Saiful Bahri hehehe... kb tau ezad vote ape.. :P

Acik: :) mekasih.. hehehe

Syuxer: heheh..syuk yg aja bnda ni, mestilah kb bg backlink kat syuk..

ArulchelseA: eh..pkcik la yg kne blanja.. :P

Fathiah Hamim: mekasihh....

syiela& muhamad hanif: tu la..ada jugak yg tak suka KB..sabo je la..hehehe

Unknown said...

bro dah masuk list..kb check yea
dan dah promote kawan2 juga..sorry kb sebab lambat..maafkan yea..5 membenci kb tu anon kot hahaha..tapi ikut majoriti la,,bro tak berani nak letak pool hahaha XD

p.shbr said...

whoaa...tahniah KB....rezeki2...hehee....

Pyka Rahmat said...

haha yang benci tu dia arghh pi lantaklah

Unknown said...

wah..dh dpt BE..alhamdulilah..maintain lh ye BE tu..kehkeh

Fiizya Aurora said...

mesti klik cini..rugi tak klik...cini best2 semua...rugi2 tak masuk tau...

Unknown said...

tahniah KB..kipidap,bak kata harraz..hehe *_*

harrazdani said...

tahniah KB....HD tumpang sekaki boleh...?

myhatiku said...

wah..dah dapat BE..boleh blanje.nanti..aha:D

kotak bulat said...

Bro ahmad : hehehe.. kb saje2 je ltak tu.. :p

~mUh4mM4d**F4dhL1 : mekasih..heheh

Pyka Rahmat : yg benci tu sb skit ati ngn blog kb kot.. :P

cucu umie: maintain? aminnn... :P

Fiizya Aurora: hehehe..ppromote kn tok kb ke? :P

Bui Junaidi: mekasih kak bui.. :)

harrazdani : mekasih.. nk tumpg sekaki.. :P leh..t kita g mkn burger..hahaha...

myhatiku: eh..myhatiku la yg kne blanja ptutnya

AshaNazal said...

wah!!! nak jugak!

Unknown said...

wah...tahnia kotak bulat...akhirnya dpt juga kow yer...hehe..eer..pasal org yg voting KB tu,hehe...rsanya org yg x suka blog KB ni,jgn2 org yg terdekat kot..uhh..slalunya cm tu lah..haha..jaga2 yer..nti x psl2 kene hacker!!..jauh2 lah..hehe..jom layan nie>> relaxkan minda anda dengan lawak ini!!..

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2,tahniah kb!!

Wanie said...

wah, dah dpt BE..
tahniah..:)

Rean said...

alhamdulillah rezeki bertambah.. :)

najihah sahami said...

haha..macam artiss!auww...












tahniah dpt BE!

RHI said...

kakak dah terlepas 2 segmen blog KB, lain kali kalau buat segmen lagi tinggalkan link kat shoutmix hehe

biarlah dia benci ramai lg yang suka...

myzziema said...

mungkin dorang saje nak dengki KB kot. mana tau :)

Nasz said...

dapat be dah? tahniah2..

MOHD NASER.com

zarul farhana said...

pa pon blog nie mmg best rrr

Anif Abdullah| AA said...

besela tu..ada suka n xske kan..hehe,pastikan maintain UV ek :)

cik pip said...

wah..best ye dah dapt BE~~

Yanaa said...

xpe2 KB..sabau yew..yg penting ramai sokong blog KB nie..huhuu~

Unknown said...

tahniah dapat BE....

Unknown said...

haha ade lar tu yg dengki ngn blog kb nie... yg pnting yg 87 tu hehe

K said...

undi itu rahsia, hehe XD

p/s : lau buat kat blog keroro, mesti banyak yang tak best T.T

Post a Comment