#11 promote blog

Assalamualaikum...
selamat pagi semua.. hari ni di mulakan dengan 5 blog yang seterusnya..
Jemput singgah dan memeriahkan hari isnin yang tak best ni...hahhahaha.. *emosi sebab kena pergi kelas*

1.

2

3

4.

5.


Ini dia senarai 5 blog yang dipilih hari ni, harap korang dapat singgah ke blog dorang ni..kalau tak sempat singgah sekarang, petang nanti pun boleh kan... korang kan rajin kan... jom support sesama kita ye..






p/s: entri promote jugak entri yang mendapat kurang komen..betul tak? hehhehe

20 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

jom terjah blog pagi2... =D

aRa ❤ aFiq™ said...

xsmpt na blog walking.. kls full.. huhu

aRa ❤ aFiq™ said...

xsmpt na blog walking.. kls full.. huhu

sergeant keroro said...

a'ah la, hehe XD

p/s : tapi ramai orang view :p

muhamad hanif said...

betulbetul..


mostly cuma,


senyum, tak perlu kata apa-apa..




AHAHHAHAHAHAHA

Fad said...

ehehehe..sbb diorg sibuk terjah,sbb tu xsmpt komen..hehe..cf xde entry baru..cam mls nak wat..hehe

Scya Lollita said...

agak2 satu hati nanti cik scya layak x kat ats ni hikhik

josrevalution said...

TAHNIAH!!...hehe..rajin kotak bulat nie buat promote yer....Asphalt 5 v.1.1.8-N8-MULTILENGUAGE-Signed-for mobile

Green Apple said...

cik KB dah laju ni...hehe

Asha said...

sesetengah org akan komen "jom terjah!".hehe

Bui Junaidi said...

blog ary tu mmg ari2 bui skodeng..hehe..pecah pulak rahsia..*_*..yg lain tu insyaallah bui akan terjah..

zarulfarhana said...

kb cm na nk buat tulisan kt header tue...kotak bulat tue...guna apa...

SoLy SoLicious said...

kalo sempat, moh ler terjah... ^___^

kotak bulat said...

@Scya Lollita ni segmen kb buat dulu., :)

Syuxer said...

nanti diterjah..:)..

Norhisham Nordin said...

nak gi terjah ni... jaga2... hehe...

Blogger penipu sudah berdiam diri..? Takkan senyap jek..?

Acik said...

eh ramaipun yg komen nih! :)

...Minah BluR... said...

hehe betol tu.. entri promot kurg dpt komen hehe..

MB suke lor dtg blog kb. Best!

NasZ said...

dah terjah semua..haha..

MOHD NASER.com

ary anwari said...

KB..thnk ye :)

Post a Comment