Boleh ke hidup tanpa Televisyen?

Assalamualaikum...
Siapa yang belum siapkan tugasan yang aku bagi kat SINI.. baik buat sebelum 10 malam ni, kalau tak aku bakar blog korang...hahaha...
takdenya aku kejam sangat.. Aku bukan ape, tak adillah kalau ada yang tak buatkan..pandai-pandai lah ye...

Ok, Hari ni aku nak bercerita tentang televisyen / TV memandangkan semua orang sibuk nak tengok bola dan bercerita tentang bola..
aku rasa setiap rumah mesti ada TV, bila dah ada TV , korang langgan pulak astro kan..
aku nak bagitau korang yang kat rumah sewa aku ni takde TV, jadi jangan tanya aku apa-apa pasal rancangan Tv atau bola..
Ni juga membuktikan aku boleh hidup tanpa Tv.. Korang boleh? *sedapkan hati sendiri*

sekian..

bye..bye...




P/s: Entri aku memang boleh buat orang teringin lempang aku.. hahahhaa

41 KOMEN BERKOTAK BULAT:

me said...

boleh jeq. internet kan ada. hik3 ;)

halidaRahman said...

i blh hidup tanpa TV, but kalu x dak tv kena ada lappy dgn tenet :)

hehe.

Unknown said...

boleh je kb janji ada line tenet ha aahh...

Nasz said...

ohhhh... tiiiddaaakkk...

jemput ke blog saya..

MOHD NASER.com

Ezad Skytech said...

ada TV pon kdg2 tak tahu nak tgk cerita pe...hahah ~

Fathiah Hamim said...

ehhh boleh sangat-sangat sangat sangat sangat angat sangat sangat sangat sangatx100 boleh okay! tv rumah fa dah berbulan tak bukak. bukan hiperbola yea.

misscha said...

boleh!! hahha tp kalau x de tenet x bleyyyy!!!

Nizam Ijam said...

boleh jer..kalau xde blog saya mati..heheheee


” Nizam Ijam Dot Com”

Unknown said...

hehe..incya-Allah boleh jer..kt ostel pon xtgok tv gak..kehkeh

arituarini said...

pk cik pun bleh tnpa tv..tp jgn tnpa mk cik... kih kih kih... :P

Yanaa said...

hehhe...KB mesty boley punyer...yanaa dp hostel lebiy kurang 6 taun dh..tv x penting sngt pm lau kite dh ad tugas..hehhe..bdw..gud lap yew..heee... (:

AshaNazal said...

boleh! penah satu hari tak tgk tv lnsung.
pndg tv pun tak. ok ini tipu. hehe

Mel Myera said...

FYI, rumah orang takde tv da bertahun-tahun tak tengok tv. ok jek. ditambah pula dengan study, lagi la takde masa nak tengok tv. baru-baru ni tengok juvana (first time) rasa janggal giler. ok. orang boleh hidup tanpa tv. tv pernah melalaikan orang ^^,

Anonymous said...

eh mlm ni cite best. hee:)
saje jeles kan

Norani Shuhada Blogspot said...

haha .. nak lempang bole ?
graw je .... bagi cik bole je kot hidup tanpe tivi .. nak nak kalu dah ade laptop + internet depan mate . lagi bole !!!!!!

Wanie said...

hahaha..meh nak lempang..

boleh je la idup tanpa TV
tapi leh tak hidup tanpa laptop?

Unknown said...

boleh hidup tanpa TV...janji ada internet...haha

Unknown said...

dulu tak boleh..
sekarang boleh dah sebab ada laptop..:p

Unknown said...

dengan banggenye nak cakap..rumah aku xde tv dan aku mmg boleh hidup tanpe mnde alah tu..

kiz said...

haha..walaupun ada TV..tapi leh kira jumlah jamnya sehari time tgk TV..sehari tak sampai 30 minit aku tonton tv..kecuali kalau ada siaran langsung bola..haha

SITI ARFAH said...

Sy lbih ske online dpd tgk tv, hehe. Jrg sgt dh tgk tv, boleh je. :)

BubuBobot said...

Ina tak suka tengok tv. hehe

Firdaus Life said...

haha kb, freaky jenis yang tak suka tgk tv.. :D

khairul akmal bin azman said...

sedey seh asrama aku pun tv x de
tgk movie kat internet je la..hehe

harrazdani said...

tv hanya tgk bola jer...hahahah

syuxer said...

eh dulu syuk dok umah sewa,boleh je hidup tanpa tv..tapi emm yela seminggu je bertahan hahahah..tv neh ada nak tengok bola aje..:)

kalau diteka kot2 syuk layan AF,gi matila orang tuh hahaha...AF rancangan paling kelakar dalam bumi..

myhatiku said...

boleh je..sbb jenis yg kurang tgk tv..he:)

zarul farhana said...

boleh ja...masa dok ostel dlu pon bkn tgk tv pon...

semutsengal said...

bole je..

jnji ada laptop dengan internet..

AHHAHAHAhAHAHA

feyza said...

ahhh samaa la tak de tv jugakk..

klu tngok tenet bosan kecik..tersekat sekatt..huishh~

Anyyss Shuhaimi said...

jangan sedih2 kb..anyyss pun layan anime kat tenet ja.. ^_^

Unknown said...

haha tb takde Mb boleh hdup jek. takde pape pon yg best kat tb...

ainaa said...

boleh jerr. kalau duk asrama, memang tade tv lah. malas nak tengok ramai2.

ary anwari said...

hehe..boleh je hidup tnpe tv..da biasa heheh ;P

Rean said...

haha tv tade tapee, internet mest ade! :)

Afikah Aziz said...

ika boleh je sbb jarang tgk tv hihi..lgpun umah sewa dulu pun xde tv,tu ok je :p

Niena Muhammad said...

akak dlu 4taun tanpa tv.. Alhamdulillah leh idup smpai skang ni hehe..

Addin said...

addin sejak masuk u dah lama tak tengok tv .

lama lama dah boleh imune la .

tapi bila balik rumah jangan la start tengok tv if tak nanti balik kampus dok nak cari tv je keje nya ;p

haha

Murnie said...

da lebih sebulan kt U ni, lama tu jugak tak ngadap tv .. tak kesah pun .. haha

Cik Kasut said...

boleh ajer tp km x boleh idup klu x membaca da....kat umah mesti ada buku x kisah ler buku apa pun...janji ada benda nak di baca :)

K said...

boleh jek, asalkan ade lappy, haha XD

Post a Comment