Mereka VVIP kotak bulat!

Assalamualaikum..
Aku berhenti sekejap dari mengemas barang-barang untuk menulis entri ni.. hehehe...
ok, aku sebenarnya gedik nak bagitau yang aku buat satu lagi bloglist iaitu mereka VVIP.
Aku rasa diorang patut menerima penghargaan dari blog aku.. Ehh.. aku bukan pilih kasih lah!
Tapi tak salahkan aku rasa beri sedikit tempat khas kat blog aku ni sebab dorang ni adalah 10 pengomen tegar blog ni! kalau korang nak lepak kat dalam bloglist mereka VVIP ni jugak, rajin-rajinlah tinggal komen kat sini.. bloglist ni akan diupdate selalu..  lalala~
Ni senaraikan mereka yang bertuah.. (bertuah ke?)


Pakcik arul pun pengomen tegar jugak, tapi disebabkan tempat pakcik memang dah special, tak perlulah nak disenaraikan kan... hehehhe...
Sesungguhnya dorang lebih otai dan popular dari aku, jadi bagi yang belum kenal dorang, bolehlah singgah ke sana ye!

wei, lupa pulak nak bagitau.. terima kasih sebab komen kat entri INI.. pasal korang, aku menang tempat pertama dengan 64komen ! hahahah.. aku dapat domo comel pasni..


sesi pantun pulak...

domo comel tepi kotak,
korang sayang aku ke tak? 
*teruk.. abaikan pantun ni*

42 KOMEN BERKOTAK BULAT:

saya eqa ikram said...

syg2.. :)

ainaa said...

hadoii ! tak tersenarai. haha. tahniah KB. tapi bab berpantun tuh masih perlu di improve yer ;p

Sarah Mnasir said...

wow.. special case ni.. menang eh.. congrats KB.. wee~

Ezad Skytech said...

congrats KB sebab menang segmen tu... heee =D

A D M I N said...

xde pon blog sy nie.. x btuah nmpk gayanya.. hehe...

Acik said...

waihh .. naper acik x masuk senarai? x cukup komen kar? huhuhuuuu

Aisyah Aina said...

takpe2...jadi VIP pon ok kot :D

btw tahniah...tapi nak domo tu jugak :)

K said...

ehem ehem, dapat domo sila lah share. haha XD

FADZ said...

waaa..tahniah laa kb..=D

Sri_Tulip said...

erkk! apa kene mengena pantun tu ngan entri ni??Sebab menang komen terbanyak ke???Hehehe..

eskapism lara said...

sy sayang kamo .. !!
semua follower sy jgk ^_^

Unknown said...

wah dpt domo special tu..tahniah..kehkeh mereka semua tu memang pengomen tegar pon..syok kawan dengan mereka

Yanaa said...

wah tahniah2 KB..mennag gk dy akirnya kn..besz nya...*jeles g2*...heeehee..;D

Anonymous said...

woooo...vvip tuuu cayalah ngee :)

Nasz said...

tahniah2..

minta tolong bagi pendapat bleh?

MOHD NASER.com

Unknown said...

tahniah KB...keep it up!

kotak bulat said...

@saya eqa ikram hehehe.. :P

ainaa :mesoh bru belajar nk berpantun.. :P

aRa ❤ aFiq™ : hehehe..mekasih.. :P

Aisyah Aina: vip pun special tau..

Ly_Tulip: sbb ati senang.. :P

cik yana : heheh :)

cucu umie: betul2.. best kwn dgn mereka :)

kotak bulat said...

Cik.Tedy : rezeki..alhamdulillah.. :)

Jiejah Gorjes: :)

NasZ: mekasih buat segmen ni..

Akunyer said...

wahh...dapat jadi VVIP tu bestnya :)

Unknown said...

dapat VVIP privilege card tak?...hehehe terima kasih KB...

Unknown said...

ehhehe..tahniah2..
apik tengah lumba ni

Saya Mahfuzah. said...

haha. pantun terbek. btw tahniah :)

syuxer said...

terima kasih menyenaraikan syuk..:)..n tahniah dapat hadiah yang diinginkan..:)..sungguh kool hadiah tuh..

semutsengal said...

AHAHAHAAH,

bestlah menang segmen kankan?

rayne rawt rawt said...

x aci x aci . nak jugak .muahaha . gedik

harrazdani said...

thanks KB....ni kene blanje makan ni...hahahah..btw thanking you my friend...

anumuchan said...

aaa tahniah semua vvip tu.. :)

shafmechy said...

domo comel takut katak,
kami memang kat kotak.

^.^

zarul farhana said...

hhehehe syg la...

tq ya....disenarai gak...hheheheh

SoLy SoLicious said...

wah...hebat sungguh vvip nih.. ^______^

nk jadik vvip jugak lah ^_^

Unknown said...

seronoknya tengok blog kak bui pun ader..thanks my dear NURUL NAZIHAN a.k.a KB..kak bui syg KB ok..*_*

arituarini said...

menang ek...tahniah2..kih kih kih

RHI said...

tahniah...dah menang...
kami semua sayang kb

tia @ Ini Kisah Tia said...

tahniah :)

Rean said...

iMBobo nak berpatun jugak..

Bila sampai tibanya waktu,
iMBobo nak masuk dalm senarai tu!

hehe 2 kerat jelah...hihi

BubuBobot said...

Bertuahnya mereka!

Wanie said...

dah tersenarai dapat hadiah tak?hehe
thanks eh KB, promote lagi sekali tu..

congrates dah menang ^^

Unknown said...

bakal vvip dah datang kb xixixi

Anyyss Shuhaimi said...

omedeto! hee :)

Unknown said...

aku dah agak aku xde~ jelez+ tacing..haha.. pepe pon tahniah beb!

abglan said...

Patut di terjah VVIP nie semua, bleh memeriahkan blog aku lak waka ka ka!!

Unknown said...

tahniah kb! haha....
dapat domo comel...

Post a Comment