#7 promote blog

Assalamualaikum dan selamat pagi..
Hari ni aku teruskan dengan promote blog seterusnya... 5 blog lagi untuk hari ni, jemputlah singgah ke blog mereka, kalau pagi ni tak sempat, petang atau malam pun boleh.. aku letak dorang kat sidebar ye.. singgah tau...

1.


2

3

4

5.



Ni dia 5 blog dan setiap blog ni memang menarik.. tak percaya? sila percaya ye... 

p/s: aku nak bagi pantun... ulat bulu tepi perigi, aku ucap selamat pagi.. hahaa...hancusss~

28 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Raji and Yeen said...

yeah ...aku org prtama cmment :D , OK nnti aku pi jenjalan

cik pip said...

wah..tahniah2 kpd cik pip yg menang **opss tresilap pulak..hehhe.
congratz pd ug tersenarai.. :)

muhamad hanif said...

untunglah kena review..


HAHAHAHAH

SoLy SoLicious said...

nice ^___^

s u a r a h e a R t y said...

waa. . .mekasih ye KB. . .pomot my blog. . .really appreciate it. . .again. . .tq :)

kotak bulat said...

@s u a r a h e a R t y same2.. :)

ArulchelseA said...

pantun tu menarik la mk cik.. kih kih kih

msredcheesecake said...

Kb,
Apsal header diorg tu kiut2 belaka? Jeles la...

Gadis Kecil said...

KB.yang cecite blog tu takde link ke? bukak je kuar picture header. *inform*

kotak bulat said...

@Gadis Kecil hehe..kecuaian pulak..da msukkn link da.. :)

Bui Idzra Ryn said...

mlm nnt bui dtg terjah..sekarang nk pergi rompak bank..oooppss,sila jgn percaya..hahaha..^_^

kotak bulat said...

@Bui Idzra Ryn hahaa...rompak bank nti bg ckit kat cini.. :P

sergeant keroro said...

tipu, tak menarik pon, hahaha :P

*ngade*

kotak bulat said...

@sergeant keroro ceitt! menarik la kero..jeles la tu..hahahha

zarulfarhana said...

terjah...

Acik said...

wahhhh .. dah 1000 followers tu! Double triple tahniah! :)

Подтверждаю said...

as salam..
alahai..rajinnya dia buat promosi ;)
teruskan usaha. sama-sama bantu membantu =)

pakcik lam dah tak masuk sini. adei..takpe. insya'Allah lepas ni, kerap masuk sini.

hari tu ada tanya pasal welding headshield tu, mana eh entri tu?? ada jawap ke soalan dari pakcik?

haha. perempaun dalam bidang welding?? bidang welding ke ni? ke, oil & gas? tak 2 caabng ni, mekanikal. hehe~


cuba korang bayangkan kalau takde..apa akan jadi?

by : http://fadzli-rt.blogspot.com

rizaros said...

wah bestnyer blog dpt dipromote.. nak jugakkk :P hehhee

Wanie said...

blog wanie tak di promote lagi eh..nasib2..hehe

nadia rosle said...

Tengkiyuuu KB :D

I lap u veli mac lah :D

harrazdani said...

kelihatan yang nyata KB semakin penat menjalankan tugas promosi.....;) kalau tak percaya cuba lihat promosi yang pertama dan yang terkini....respect KB walaupun penat masih setia menjalankan promosi....nice..

p/s : oppssss dah seribu tiga laaaa follower...tahniah2

fa said...

hehehe.. kira ok la pantun akhir tu.. comel je ada ulat bulu.. hee :D

-------ieja------- said...

tq kb^^,

kotak bulat said...

@harrazdani mekasih atas sokongan HD :)

aRa ❤ aFiq™ said...

CIK KB ku SAYANG.. LOVE U MUCH.. haha..mekaseh mpomote an blog comot ara.. ^^
Na p terjah blog2 len.. =)

syaz@rozelt said...

done review semua blog..curik sorang due kwn dr sini..hihi

misscha said...

tq kb.... :) congratz dah smpi1+++ follower... cane wat tu ek..terer2 hhheee

.m y z. said...

wahhh seronoknya dapat review! :D

Post a Comment