Segmen Sepit:Aku Suka Kau

Assalamualaikum... selamat petang..
Aku sebenarnya dari pagi tadi sibuk ubahsuai blog aku ni..lagi.. emm...ok,lagi.. baru tukar minggu lepas, tapi aku rasa berat jadi aku ubah lagi.. malangnya tetap berat.. aku tak tau nak buang apa..huh! benci!

Ok, balik pada tajuk.. aku nak join segmen sulung Cik Ipa, terima kasih sebab tag aku untuk join dan kalau tak tag pun, memang aku join jugak..


Seterusnya letak gambar yang aku suka ye..

 gambar orang yang aku suka!
aku ada anak yang comel.. 
orang kata nak tahu mak dia comel ke tak, kena tengok pada anak dia..(aku yang kata) 
 kalau anak comel, mak dia harus 10 kali lagi comel..
ni anak aku..
huh! kan aku dah kata memang comel.. 
jadi kesimpulannya..
anak aku comel kan.. maknanya aku ni?  10 kali lagi comel lahh... hahahha...

seterusnya.. kenapa suka blog Ipa?
Aku ni jujur orangnya jadi aku taknak membodek.. ehemm... 
aku selalu singgah blog ni memandangkan blog ni ada dalam bloglist mereka VIP dan tuannya memang peramah.. blog memang ringan je jadi aku tak tertekan pun bila nak masuk ke blog ni. Dari segi entri pulak, aku memang suka baca entri yang membahasakan diri sebagai 'aku' sebab terasa macam aku sendiri yang menulis. hehehe.. ok, tu saja lah pendapat aku..

akhir sekali.. kena tag dua orang..
errr... aku tag korang semua... senang dan adil.. 

p/s : maaf sebab aku lebih suka panda dari artis dan gambar kenalan dekat, tak dapat dimasukkan..hehhehe..


4 KOMEN BERKOTAK BULAT:

el-janna said...

ngaaaaa sepit kang baru tau!

cik pip said...

haha..comey anak kb..comey mak dia lagi..ahakz~~peramah ke..haha..thanx kb:)

pss::xpe janji kb suka:)

peachippo said...

gudlurk lagiiii cik kb !

oooo, cik kb dah ade anak rupenye..kuikuikui

Luz Claritta said...

cute . good luck :)

Post a Comment