Suka kau follow aku

Assalamualaikum..
Sejak hari aku pertama aku ada blog ni, aku perasan sesuatu..
bila orang ni follow blog korang, aku tengok korang macam nak buat kenduri.. siap buat entri penghargaan lagi.. hehehe..
mula-mula dulu aku pelik, apa yang menggembirakan kalau dia follow?
tapi aku rasa mungkin sebab dia blogger berpengaruh dalam alam maya ni kot dan selalu promote blog yang dia follow..

Korang nak tau tak?
masa dua bulan lepas, tak banyak blog yang aku follow akan follow aku balik.. tak tahu kenapa, mungkin bagi dia tak seronok agaknya follow blog baru kot.
Sejak dua menjak ni, ada dua tiga orang blogger yang dah lama aku follow (antara terawal aku follow), datang follow aku walaupun aku dah tak singgah blog dia sejak sekian lama.. Pelik! dulu masa aku selalu datang blog kau..tak nak pulak kau follow aku..

Disebabkan aku jahat, maka aku kata dalam hati..
"dulu aku masa aku follow kau, kau tak follow balik pun~ sekarang baru nak follow kan"
Err..aku tak amalkan konsep i follow u, u follow me back, tapi follow la me.. lalala~ *iish, gurau je la*
Aku suka orang yang tak sombong walaupun dah naik..

p/s : Berapa tahun agaknya ye aku kena tunggu sampai ada orang buat entri sebab aku follow dia..~


36 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Unknown said...

sebab tu aku segan nak follow blogger fofular..takut diorg ingat aku follow sebab nak tompang glemer..buliss??

Rean said...

follow la me :) sape tu kb?hehe

BubuBobot said...

saya pun, tak suka orang cepat lupa diri -.-'

Unknown said...

hehe..same with mase mula2 berblog dahulu tpy ayie xkisah pon..yg pntg still shbtkan..

K said...

hehe, beselah awal berblog XD

msredcheesecake said...

kb, sket lagi tu...hheee.... nanti ada la org buat entry pasal kb follow dia...

Sarah Mnasir said...

t ara wt entry kb follow ara.. haha

Tinta Lana said...

soal buat entry tu..mungkin ad juga yg terikut2 org lain buat kb..hehehe.

betul..tapi yg susahnya ialah,camna nak rendah diri..kdang2 yang dah naik ni..dia rasa dia dah rendah diri..rupa2nya tidak,hahahaha. sebabtulah, selalulah meminta maaf..even rsa cam xbt silap..mnta mf lah juga. betul x kb? ^__^

ainaa said...

HAHA. ade2 jerk kotak bulat nie. tak lame lg ade la org buat entry bila KB follow die. KB dah famous kott

cik beLLanan said...

haha. aku pon perasan tu. klw abe tu follow balik je, mesti org buat entry. eh, kau folo aku tak? meh aku buat entry khas ntuk kau. hihihi

mohdhazlan Dreadlock said...

bila kita berada di atas kita kn ingat di mana kita bermula :)

jgn mencari popular ..biar popular mencari kita ...

aku xkisah klu org xdtg blog aku ...tapi insaallah klu xde kelapangan aku dtg blog dia :)


excellence!

Wanie said...

haha..nak jadi macam orang tu ke?

najihahfara said...

kebanyakan macam tu..
terlalu terdesak & mendesak kan..
huhu x patut

Lissa Supplement Shaklee said...

hahhaha...saya mesti pilih..

Fathiah Hamim said...

eh!! fa pun terpk nak buat pasal benda nehh. sebab dah banyak sangat kena kat fa. hehe

Anak Wak Mail said...

aku follow blog orang yang follow aku dulu..aku malas nak follow orang dulu sebab nanti makan hati kalau dia tak follow balik..hihi..=)


aku tak harapkan pape pon,,kalau sudi nak follow terima kasih,,tak sudi pon xpe..=)

Acik said...

heheheee ...
wat entri khas tu sb sangat x sangka si die tu nak folo kite yg ciput ni.
sb terkejut, maka jari2pun cepat jer wat entri
menulis kan ikut perasaan
heheee

Unknown said...

hehe...biasa lah kan manusia...so!!...tapi sy lain lah..haha.....KB relax...

Unknown said...

agak2 akak dah lama dah akak berenti kerja memfollow orang ni..
tapi alhamdulillah ada je yang hari2 follow blog akak yang cikai tu..
heheheh

Yumida said...

hahaa..penah jumpe org cm 2..buat segmen...then bila dh follow...tgk kt blog kita xde pun die follow..then bile tgk balk segmen 2..dh lesap...dh dpt follower ramai2..segmen trus delete..ish..gila glamour!

cikgu said...

siapakah?hahahaha..akk xla amalkan u follow me, i follow u..tp akk akan jengah blog sape yg follow akk dna akk follow kalo akk suka..tp kebanyakannya akk suka la..yg xsuka bila bhs diorg guna memeningkan pale,tulisan mcm cacing kerawit dan bla..bla..bla..:)

Unknown said...

hahaa kb bro rasa nak buat entri bab follow2 nie...ada blogger popular follow blog bro..nak buat entri, rasa segan plak ! hmmm

me said...

untunglah abg ben follow ! :D

Uji Hussein said...

Saya tak kisah.Blog baru pun kalau menarik, saya akan follow.Sama ada orang nak follow kita atau tak, terpulanglah.

zarul farhana said...

meh nk saya buatkn entry tok kb ka...hheheh

semutsengal said...

AHAHHAA,

aku pun bila agaknya yea..

Anif Abdullah| AA said...

selalu camtula.. Susah nak jumpa yg betul2 follow kita..

Yanaa said...

hehee..biase laa tuu..blog2 'muda mentah' kn xde orang nk tengok..tp kalau setakat follow saje tp singah bace nya entry haram bg dy baik xyah teruskn..huhu~

Ayna said...

ramai yang kalau die follow kite, nak kite follow die balik. unna tengok pada keadaan. kalau blog dye best, chantik, n tulisan senang bace, unna jengah dan follow balik. kalau macam bermasalah like tulisan mcm cakar ayam, sekadar jengah je. hehe jahat ke? hmmm

Unknown said...

biasa le kalau 'orang' tu follow mesti ada yang appreciate...orang femes kan...

Unknown said...

thx folo saya..xlame lagi dah tu..

acadbobo said...

haha..orang popular kan..

ztie said...

blog baru atau lama.kalaurasa nak follow... saya tetap follow. kalau sebelum ni saya singgah.. saya tak follow tp saya mesti dtg balik. heheheh... biasa macam tu lah. sebab biasanya saya letak dalam bloglist jer. hehehe

Alif Haris said...

haahhaha .. nnt sy buatkan .. nak ?? :D hihiks~

Belog Sambal Belacan said...

selalu cmtu,ade jugak yg menipu pun ade padahal tak pollow pun..

RHI said...

InsyaAllah...adalah tu nanti...

Post a Comment