blogger | tolong ingatkan aku

Assalamualaikum...
malam ni aku nak join segmen pertama yang dibuat oleh Harrazdani..
Mudah je segmennya, cuma kongsikan mutiara atau ayat motivasi..
HD akan bagi burger banyak-banyak kepada yang join... hahahha... err.. ok, aku tipu je pasal burger ni

Mutiara kata :
Walau segelap mana hari ini, kita terpaksa menghadapinya..
Walau seteruk mana hari esok, kita tetap terpaksa mengharunginya..
namun YAKINlah , bahawa masih ada sinar menanti di hari lusa.

Kenapa aku pilih mutiara kata ni?
bagi korang ayatnya mungkin kita biasa dengar dan biasa-biasa sahaja..
tapi bagi aku maksudnya boleh buat aku terus tak berputus asa..
walau sebesar mana pun dugaan yang datang, aku jadi yakin yang dugaan itu akan berlalu kalau aku hadapinya dengan redha.. ayat ni jugak buat aku berpikir yang setiap kesusahan yang kita alami, pasti ada hikmah di sebaliknya..
mutiara kata ni menguatkan semangat aku bila aku terasa lemah..


Apa mutiara kata korang? jom kongsi.. klik header tu ye.. tamat pukul 12 malam ni, kalau terlambat join..jangan mintak aku pujuk HD suh bagi korang join..hahaha *bajet gile aku*


p/s : amacam header baru aku... ahhahaa

25 KOMEN BERKOTAK BULAT:

Unknown said...

wahh best dah join,
sistem bloglist macam tak betul je?
blog trioseposen belum update, tapi blog wiki bro tu update..apa dah jadi ni,

Fathiah Hamim said...

best2! thank you for sharing. =)

syuxer said...

comel header tuh..:)..nampak bersinar..n berpetak..ada efek 3d tuh heheh

syuxer said...

eh lupa nak komen pasal kata2 tuh..

yeah itulah namanya kita perlu bertawakal..:)..Allah s.w.t sentiasa bersama kita..

arituarini said...

waahh best je mk cik nye kata2 motivasi ni... pak cik tk ada kata2 ni..kih kih kih..

kotak bulat said...

@Bro ahmad camne? tak pham lak..err..


Fathiah Hamim : hehehhe... :)

Syuxer: simple je kan.. :)

ArulchelseA: pkcik kan banyak kata2 yg mencuakkan,.. :P

harrazdani said...

thanks join KB...best kata-kata mutiara tu.....

pasal header ni memang terbaik....nampak lebih formal dan tidak kebudak-budakan....sejajar dengan blog Kb yang semakin maju dan skop dan background pembacanya pun sudah semstinya semakin luas....bukan budak2 jer baca..betul tak.

SoLy SoLicious said...

jadikan hari esok lebih baik berbanding hari ni ^_________^

Anonymous said...

betul tu, kite x bleh mengalah dan berputus asa! :)

kotak bulat said...

@harrazdani tu la..nk nampk lebih matang ckit header ni..tp tang panda tu xpat buang la..hehe..

Daddylicious said...

tak pandai sangat nak berkata mutiara ...

Niena Muhammad said...

igt nk suh nyanyi lagu ana rafali tdi :D

Unknown said...

wau..best nie..ehehe..suka dgn kata2 hikmat KB tu..bleh pnjam x..hehe..

Unknown said...

x sempat nak join kot..huhu..anyway smart la header baru kamoo~

zarul farhana said...

saya suka header lama lg...

Unknown said...

suka kata2 ni...
walau apapun dugaan kita tetap kena tempuh juga :)

header sempoi la :) suke2..

kotak bulat said...

zarulfarhana: yeke? hhehe..kb cepat bosan la.. tu yg tukar.. :P

Unknown said...

suka header baru..i luv panda :)

Fiizya Aurora said...

^_^ hari ni kenyataan ...esok adlh misteri...aper jua pon..kita kene hadapi semuanya

kotak bulat said...

@Fiizya Aurora betul2.. lalui hari ni walau sesukar mana pun.. sebb hari esok insyaallah lebih baik.. :)

Unknown said...

masing2 ada kata2 hikmah utk d pegang sebagai pedoman hidupkan..kata2 hikmah kb pun best..*_*

Unknown said...

betul tu..hidup mesti diteruskan..nak tak nak kena hadapinya..amacam , ada berani?...

Unknown said...

lupa pulak...header tu lawa le...setuju mcm pendapat HDani tu...

Unknown said...

TOMORROW NEVER DIE..

K said...

what goes around, come around.

hehe

p/s : banyak tol terlepas update no T.T

Post a Comment